ALGEMENE VOORWAARDEN

Levering / Afhaling

Hoe versturen we bij Stijlbeer?
Onze pakketten worden verstuurd via BPost en worden per postpakket verstuurd. BPost bezorgt de bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres. Bent u niet aanwezig als de bestelling wordt aangeboden dan zal de BPost-medewerker een bericht in de bus achterlaten met daarop het adres van het postkantoor of postpunt waar de bestelling vanaf de volgende werkdag kan worden afgehaald.

Wat zijn de verzendingskosten?
De verzendkosten binnen België bedragen € 6 per order tot 2kg.

Leveringstermijn
De tijd voor levering van een pakket is afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode en onze voorraad.  Indien alle goederen op voorraad zijn is onze behandelingstijd 1 tot 2 werkdagen. 

Mijn pakket is niet toegekomen. Wat nu?
Panikeer niet te snel. Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling, door ons is verstuurd, maar niet door u werd ontvangen. Breng ons via mail op de hoogte dat u jouw pakket niet hebt ontvangen. Dit kan je het best doen door de bevestigingsmail, die u van ons hebt ontvangen, te beantwoorden. Zo hebben wij onmiddellijk alle informatie: ordernummer, adres,…Vervolgens starten wij een intern onderzoek op en brengen wij u op de hoogte hiervan.

Ik heb een niet compleet/foutief pakket ontvangen. Wat nu?
Controleert u altijd goed of uw bestelling compleet is zodra u uw bestelling ontvangt. Indien uw bestelling niet compleet of foutief is, reageert u dan op de bevestigingsmail en geeft u zo precies als mogelijk aan wat er ontbreekt of foutief is aan uw bestelling.
Wij nemen na ontvangst van uw bericht zo snel als mogelijk contact met u op.

Ik woon in het buitenland, kan ik bij Stijlbeer gewoon bestellen?
Iedereen kan bestellen bij Stijlbeer, ook als u niet woonachtig bent in België.
Indien je het gewenste land van aflevering niet kan selecteren bij het afrekenen, gelieve hiervoor met ons contact op te nemen.

Omruilen

Kan een product worden omgeruild?
Dit kan, maar probeer dit zoveel mogelijk te vermijden.
Twijfelt u over de maat? Van onze populairste shirts kan u de maten tabellen raadplegen. U twijfelt nog of vindt te correcte tabel niet terug, aarzel zeker niet ons eerst even te contacteren!
Toch nog een verkeerde maat? Retourneren van ongedragen en onbeschadigde artikelen kan op eigen kosten. De eerste stap in dit alles is een aanvraag voor omruiling te versturen. Dit kan je het best doen door de bevestigingsmail, die u van ons hebt ontvangen, te beantwoorden. Zo hebben wij onmiddellijk alle informatie: ordernummer, adres …
Vervolgens ontvangt u een e-mail van ons met de vervolgstappen.

Artikelen die u niet kunt retourneren:
Alle artikelen die reeds gedragen zijn, waar de labels van verwijderd of beschadigd zijn.

Let wel, wij doen enkel omruilingen, geen terugbetalingen.

Heeft u naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen?
Neem dan contact op met ons via mail of de contactpagina.